Blog Archive

Thursday, June 18, 2009

Tempahan T-shirt & Uniform

Salam All...
Maaf sangat-sangat sebab jarang update blog. Bz giler..tempahan CekNa pon lom antau lagik..serangan Virus MALAS...tak tahulah kenapa..Bila balik dari kerja je terus nak tido.Macam letih sangat laaa...tapi mmg letih pon. Mcm nak demam.

Haaa... untuk pengetahuan kawan2. MsNiena dah start ambik tempahan T-shirt dan Uniform.Sesiapa yang berminat nak tempah tu sila hubungi MSNIENA. Kita bincang-bincang harga.Beri design anda dan kita akan buat dalam bentuk silkscreen,heat transfer dan juga Emboidery. Selain T-shirt, ader jugak tempahan2 lain yang boleh dibuat seperti beg, apron, tuala dll.

Oklah ekk..kalo ader apa2 pertanyaan, jngan segan2 call atau sms MSNIENA..
ok alll selamatttt semua ekkkk

2 comments:

Unknown said...

Salam,
oo dah bertambah business buat tshirt plakkk ermm

nak set tarikh buat bengkel, mungkin julai.. 20,21, sibukk seket

MsNiena said...

ok...saya baru nk call cakap minggu nie pon tak leh. sebab ahad tuh hari bapa...rasanyer nak pergi menziarahi pusara ayahnda di puchong...nak tempah t-shirt ker?
hehehehehe...buat t-shirt tuh mmg dah lama ader,sejak belajar di UKM dulu.Dlm register company pon ada register sekali..ok Encik SAS. kalau bulan & baru nk buat bengkel,sempat lagi saya buat eksperiment keatas resepi2 yang ada. dapat lebih sket resepi nanti.
stakan nie ada KEK CARROT,MUFFIN.tapi tak leh buat semua,mungkin kalau mereka suka, kita ada next,next and next bengkel atau kelas..KUIH TALAM pon tgh Study lagi nie...

BANNER MS NIENA BAKERS WORLD