Blog Archive

Monday, April 2, 2012

BUTTERCREAM CUP CAKE

SALAM 1 MALAYSIA..

Entri kali ni cerita tentang cupcake pula.. Saya baru berpindah kekawasan baru.Seperti biasa secara berperingkat ramai jiran-jiran baru yang mula memenuhi barisan rumah berkembar 2 tingkat di SAUJANA RAWANG ini..Saya cukup teruja dengan kehadiran jiran2 baru ni. Jalan SR 3/1C semakin meriah nampaknya. Saya antara yang terawal berpindah kesini sejak bulan Ogos 2011. Tidaklah sunyi sangat dah sekarang. Baru-baru ini, jiran from the next-next door ( Puan SU) mengadakan sedikit kenduri doa selamat kerana masuk rumah baru. Satu panggilan telefon saya dapat dan comfirm Puan SU order Cupcake ButerCream complete dengan dome casing. Special Price buat jiran baru saya nie...harga pengenalan kan..hehehehe..Terima kasih lah ya Puan SU sebab sudi order dengan saya. Jangan lupa order banyak sikit ..bukan apa bior ramai lagi tetamu dapat rasa kek kita..hahahaha..Sila jamu mata ya...










Semoga selamat kehidupan kita semua di taman perumahan ini. Minta di jauhkan segala malapetaka. Ya Allah peliharalah kami semua dari segala keburukan, kejahilan dan kemaksiatan yang membawa kepada kemurkaanMu. Berikan kami kehidupan penuh kerahmatanMU, keredhaanMU dan ukwah antara kami terjaga dengan baik... AMIN..

No comments:

BANNER MS NIENA BAKERS WORLD