Blog Archive

Thursday, July 26, 2012

TEPUNG KEK COKLAT MOIST & MUFFIN

SALAM 1 MALAYSIA

Dalam kekalutan hidup masih ada bahagia...bersyukurlah kita menjalani kehidupan ini..Alhamdulillah, bulan berganti bulan, beberapa minggu sahaja kita akan menempuh RAMADHAN yang penuh dengan keberkatan...Maka persiapkan diri dari segi lahiriah dan batiniah untuk menghadapi hari-hari penuh berkath..InsyaAllah...

Okeh..cukup sikit lah yer yang perenggan atas tu...peringatan untuk diri sendiri. Entri kali ini berkisar kepada Pre ORDER tepung KEK COKLAT MOIST & MUFFIN RICH CHOCO (MS NIENA). Bagi memastikan tepung sampai pada waktu yang dijangkakan,para pengedar dinasihatkan supaya buat pre order supaya saya boleh menyediakan stock yang cukup. Sebenarnya jika menggunakan POS DOMESTIK melalui laut (POS MALAYSIA)untuk ke negeri SABAH & SARAWAK, kos lebih murah, tetapi lambat sampai (3minggu ke 1 bulan). Tapi jika Order dibuat sekarang, ia tidak mendatangkan masalah. Malah boleh berjimat kos penghantaran..

Oleh yang demikian, anda dah boleh start order dan dah boleh buat iklan di FB, di BLOG,tampal di board, atau apa2 sahaja cara pengiklanan yg anda fikir sesuai untuk menjual tepung ini...Boleh juga tanya jiran-jiran sebelah, saudara mara di kampung halaman yang mahukan tepung ini. Sambil-sambil balik kampung berbuka puasa, leh hantar sekali yerk dak? Kalau nak buat iklan, saya benarkan gambar di blog ini anda ambil..senang jerk kan.

Perasan tak label tepung dah berwajah baru?...Terima kasih kepada Puan Yusliza- DABONG KELANTAN yang sms mengatakan label baru tu CANTIK dan produk lebih nampak MENARIK. Terima kasih juga kepada CIKGU AIDA (SABAH)- yang sedang belajar di UPSI yang order tepung nie untuk dibawa pulang ke SABAH setiap kali cuti semester...dah 2X saya hantar sendiri tepung ke UPSI Tanjung Malim...Juga terima kasih kepada semua pelanggan-pelanggan yang setia menyokong produk saya..TANPA ANDA SIAPALAH SAYA.. SATU LAGI PENGUMUMAN, anda boleh search dan like fanpage saya di facebook.

                                                http://www.facebook.com/MsNienaRecipe





SILA SMS ATAU CALL UNTUK BUAT TEMPAHAN--- 019-3040475 MSNIENA
setiap tempahan dealer akan mendapat senaskah majalah MINGGUAN WANITA date 20 JULY. 

No comments:

BANNER MS NIENA BAKERS WORLD